Red Balloon - Roman Çevirisi ✓

Bir erkekle tanışana kadar aşkın acımasız olduğunu düşündüm ama aşkın acı bir karmaşıklık olmadığını anladım. Lakin onun iyiliği için her şeyi yapacağım. Hayatımda yaptığım en doğru şeydi Xia Zi Chen'i sevmek - Li Xiangwan

Ben kırmızıyım. Ben balonum. Ben gökkuşağının ilk tayfıyım. Gittiğinde bana bıraktığın tek şey, kırmızı bir balondan ibaretti.  Önemi yok ki. Ne kadar uzak olursan ol, seni sevmekten vazgeçemeyeceğim - Xia Zhichen

Bölüm 1: Boşanma

Bölüm 2: İlk Karşılaşma

Bölüm 3: Yakınlık

Bölüm 4: Bara Gitmek

Bölüm 5: Mektup

Bölüm 6: Soğuk Algınlığı

Bölüm 7: Kavga

Bölüm 8: Kutlama Hastalığı

Bölüm 9: Elveda

Bölüm 10: Mutlu Hayat - Son

Çeviri Durumu: TAMAMLANDI

Çeviri: seokhwa

Red Balloon novelinin Türkçe çevirisidir, lütfen izinsiz (ç)almayınız.